Mezua ezin baduzu ondo ikusi egin klik hemen / Si no puedes ver correctamente este mensaje pincha aquí
trebakuntza edefundazioa formación Instituto Potencial Humano

Practitioner en PNL Transpersonal

doako aurkezpen-saio irekiA sesión abierta gratuita de presentación
EDE Fundazioak “Practitioner en PNL Transpersonal” izeneko prestakuntza-ekintzari buruzko doako aurkezpen-saio irekira gonbidatzen zaitu. Prestakuntza-ekintza hori Madrilgo Instituto de Potencial Humano erakundearen zuzendaritzapean ondu dugu. Fundación EDE tiene el placer de invitarte a la sesión abierta gratuita de presentación de la formación: “Practitioner en PNL Transpersonal”, que organizamos bajo la dirección del Instituto de Potencial Humano de Madrid.
Hitzaldi informatibo horretan, IPHk PNL prestakuntzari ematen dion balio erantsia ezagutzeko aukera izango duzue. Horrekin batera, IPHri buruzko zehaztasunen berri ere izango duzue, bertaratuko diren eragileen eskutik. Azkenik, prestakuntza-prozesuaren inguruan dituzuen zalantzak argitu ahalko dituzue. En la charla informativa, tendréis la oportunidad de conocer de la mano de los facilitadores los detalles y el valor añadido que aporta el IPH a esta formación en PNL y aclarar todas las cuestiones que sobre el proceso formativo os surjan.
Irailaren 23an, asteazkena, itxarongo zaituztegu, 18:30ean. EDE Fundazioaren egoitzan, Simon Bolivar kalea 8b, Bilbo. (Indautxu metroa, Areiltza Doktorea kaleko irteera). Os esperamos el miércoles 23 de septiembre a las 18:30 horas en la sede de Fundación EDE, c/ Simón Bolívar 8b, Bilbao. (metro de Indautxu, salida por Doctor Areilza).
Etortzeko asmoa baduzu, baiezta ezazu, mesedez: deitu 94 400 99 99 zenbakira, edo posta elektronikoa erabili: ccarazo@fundacionede.org. Izen-abizenak eta harremanetarako telefonoa adieraz itzazu. Confirma tu asistencia, llamando al 94 400 99 99 o por correo electrónico: ccarazo@fundacionede.org e indica nombre y apellido y un teléfono de contacto.
ETOR ZAITEZ PNL-RAZ PENTSATZERA!!! ¡¡VEN A PENSAR EN PNL!!
Deskargatu programa osoa Descargar programa completo

Puedes encontrarnos en
facebook   twitter
-en aurki gaitzakezue.