Mezua ezin baduzu ondo ikusi egin klik hemen / Si no puedes ver correctamente este mensaje pincha aquí
trebakuntza edefundazioa formación
foto
SUPERA TUS BLOQUEOS EMOCIONALES CON WINGWAVE
Martxoaren 23an, 17:00etatik 19:00etara
Lunes 23 de marzo de 17:00 a 19:00 horas

edefundazioaedefundazioa

EDE Fundazioak ondoko hitzaldi doako eta irekira gonbidatzen zaituzte: “SUPERA TUS BLOQUEOS EMOCIONALES CON WINGWAVE”. Bartzelonako Gestalt Institut erakundearen WingWave Coaching taldeko kide Oriol Bellés-ek emango du hitzaldia, martxoaren 23an, 17:00etatik 19:00etara, doakoa izango da. Desde Fundación EDE os invitamos a la conferencia abierta y gratuita del próximo lunes 23 de Marzo, de 17:00 a 19:00 horas, que lleva por título: “SUPERA TUS BLOQUEOS EMOCIONALES CON WINGWAVE”. Contaremos con Oriol Bellés, del equipo de Coaching Wingwave del Institut Gestalt de Barcelona.
Zure bizitzako erronka garrantzitsu bati aurre egiten ari bazara, wingwave coaching-ak horretan lagunduko dizu. Iraganeko esperientzia estresagarriei edo etorkizuneko gertaeren emozio negatiboei lotutako bizitzaren esparruetarako egokia da. Si estás afrontando una situación retadora en tu vida, el coaching wingwave te ayudará a hacerte cargo de ella. Es perfecto para todas las áreas de tu vida que estén conectadas con memorias estresantes de experiencias pasadas o emociones negativas relacionadas con eventos futuros.
Anima zaitez! Zuzenean ikusi ahalko duzu nola funtzionatzen duen teknika horrek. ¡Ánimate!, habrá demostración en directo de cómo funciona la técnica.
Coaching wingwave + erakustaldia bideoa Vídeo coaching wingwave + demostración
Etorri nahi izanez gero, aurretik konfirmatu:
94 400 99 99 telefonoaren bidez, edo mezu elektronikoa bidaliz, ccarazo@fundacionede.org
Confirmar asistencia en el teléfono:
94 400 99 99, o enviando un correo a ccarazo@fundacionede.org
Hitzaldia EDE Fundazioan egingo da (Simon Bolibar 8b, Bilbo. Indautxu metro-geltokia, Areiltza Doktorea kaleko irteera). La conferencia se desarrollará en Fundación EDE, c/ Simón Bolívar 8b, Bilbao. Metro Indautxu, salida por Doctor Areilza.

edefundazioa facebook Simón Bolívar 8b 48010 Bilbao
ccarazo@fundacionede.org