Komunikazioari buruzko aholkularitza

Komunikazio-planak egitea

Komunikazio-plan batek, erakundeak hainbat xede-publikoren aurrean (barnekoak zein kanpokoak) duen kokatzea eta irudia hobetzea du xede.

Aldez aurretik, irudiaren auditoretza egingo da. Auditoretza horretatik aterako diren ondorien arabera, eta erakundearen komunikazio-politika kontuan hartuta, komunikazio-plana egingo da, helburuak zehaztuz, bai eta helburuak lortzeko estrategiak edo jarduerak ere.

Informazio gehiago: consultoriadecomunicacion@fundacionede.org

Iraunkortasun-memoriak egiten laguntzea

Iraunkortasun-memoria: komunikazio-tresna da, borondatezkoa, erantzukizun sozialaz arduratzen diren erakundeak egiten dutena, hain zuzen ere, euren ekonomia-, ingurumen- eta gizarte-jardueren berri emateko. Iraunkortasun-memoria egiteak hauxe dakar: erakundeak, bere iraunkortasun-helburuari dagokionez, bere interes-taldeen aurrean kontu-arrazoiak neurtu, zabaldu eta emango ditu.

Informazio gehiago: sostenibilidad@fundacionede.org

eman izena
emaktiva
enplegu-zentroa