Gizarte-gaiei buruzko aholkularitza

Gizarte-gaiei buruzko Aholkularitzako zerbitzuen bitartez, gizakien, batez ere, gizartean baztertuta daudenen edo desabantailak dituztenen, eta umeen, nerabeen eta gazteen, gizarte- eta kultura-garapena eta horien guztien bizi-baldintzak hobetzen lagunduko duten ekimenak, publikoak zein pribatuak, sustatzen ditu EDE Fundazioak.

Gizarte-gaiei buruzko aholkularitza-jardueren bitartez, hortaz, honako hauek sustatzen ditu EDE Fundazioak:

Tokiko planak eta sareak, eremu hauetan: gizarte-zerbitzuak, kultura, gazteria, berdintasuna, inmigrazioa...

Xedea

Gizarte-gaiei buruzko aholkularitzako jardueren bitartez, lankide dituen gizarte-erakundeek eta gainerako erakundeek honako hauek lor ditzaten lagundu nahi du EDE Fundazioak:

Euren ekintza / jarduera sendo dezaten eta erakunde gisa hel daitezen.

Jasotzaileak

Zerbitzuak

EDE Fundazioak, aholkularitza-jarduera hauen bitartez lortu nahi ditu xedeok:

EDE Fundazioa gizartegintzan (gizarte-zerbitzuak, gizarte- eta hezkuntza-zerbitzuak, kultura-zerbitzuak, zerbitzu soziosanitarioak...) espezializatutako erakundea da. Horretarako, gazteekin, emakumeekin, etorkinekin, adinekoekin eta urrituekin lan egiten espezializatuak diren pertsonak eta baliabideak dauzka.

Erakunde bakoitzari egokitutako laguntza zuzena ematen gauzatzen da aholkularitza-lana.

eman izena
emaktiva
enplegu-zentroa
opari-txekea