Loturak

Suspergintza Elkartea

Irabazteko asmorik gabeko erakundea da eta bere lana gizarte, kultura eta hezkuntza ekintzak bultzatzea da. Suspergintza Elkarteak beste elkarte, fundazio, erakunde pribatu eta publiko, hezkuntza zentro edo enpresen beharrizanetara egokitutako ideiak aktibatu eta erantzunak sortzen ditu.

www.suspergintza.net

ST3 Elkartea

ST3 elkartea arazo teknikoak dituzten gizarte erakundeei laguntzeko eratu da. Horretarako, konponbide, erantzun eta laguntza integralak eskaintzen ditu, erakunde bakoitzaren ezaugarriak aintzat hartuz.

www.st3elkartea.net

Bizkaiko Hirugarren Sektorearen Behatokia

Bizkaiko Hirugarren Sektorearen Behatokia Bizkaiko Foru Aldundiko Gizarte Ekintza Sailaren, BBK Gizarte Ekintzaren eta EDE Fundazioaren arteko lankidetza proiektua da. Diseinu eta prestakuntza-ekintzetarako fase baten ostean, Behatokia 2007an jarri da martxan. Hirugarren sektorearen aldeko apustu argia egin duten agente biren eta sektoreari babes espezializatua ematen dion irabazi asmorik gabeko erakunde baten arteko lankidetza da proiektu berri honi bizitza emango diona. Proiektuak hirugarren sektoreko sare eta erakundeen partaidetza aktiboa behar du, garapena izan dezan.

www.3sbizkaia.org

bolunta

Bizkaiko Foru Aldundiak, Bilbao Bizkaia Kutxak eta EDE Fundazioak Bizkaian sortu duten boluntariotza agentzia da, borondatezko lana eta gizarte mugimendua garatzeko. Bere lana gizon-emakumeen eta horien erakundeen elkartasuna bultzatzea da, laguntza osoa eskainiz euren lana erraz egin dezaten.

www.bolunta.org

nontzeberri.com

Euskarazko kultura ataria da. Interaktibitate eta kreatibitateari begirako webgunea da. Bere atal nagusiak honako hauek dira: literatura, musika, artea, bertsotan, ikus-entzunezkoak, eszena, bidaiak eta Zeuk Sortu aldizkaria.

www.nontzeberri.com

Zaintzea

“Zaintzea” laguntza behar duten pertsona nagusiak zaintzen dituzten familiei begira sortutako arreta integraleko proiektua da. Pertsona horien bizitza-kalitatea hobetzea du helburu, eta, horretarako, zainketa denbora luzeek laguntza behar duten familiarrak zaintzen dituztenengan dituzten ondorio negatiboen arreta eta prebentzioa konpontzen laguntzeko programak eskaintzen ditu.

www.zaintzea.org

biltzen

Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Inmigrazio Zuzendaritzak Kultur arteko Bitartekotza eta Hezkuntzarako Ekimen Komunitarioak Koordinatzeko Zentroa sortu eta atxikitzea hartu du helburu. Zerbitzu horren xedea da euskal gizartean dauden kultur komunitateen arteko elkarrizketa bizkortzea; orobat, kultur komunitate horien eta Administrazioaren arteko harremana. Hain zuzen ere, zerbitzu publiko eta pribatuei beraien lanerako aholkua eman diezaiekeen zentroa nahi da —kultur arteko bitartekotza eta hezkuntzaren eremuan—, alor horretako gatazkak kudeatu eta eraldatzeko prozesuak errazteko gauza izango dena, eta pertsona ororen gizarte-integrazio osoa errazteko gai, aniztasuna errespetatuz, betiere.

Bilboko elizbarrutia

www.bizkeliza.org

barria.net

Bilboko Elizbarrutiarenak diren mugimendu eta erakundeak.

www.barria.net

bbk - Obra social

Bilbao Bizkaia Kutxako Gizarte Ekintza.

wwww.bbk.es

Eusko Jaurlaritzako Etxebizitza eta Gizarte Gaietako Saila

Eusko Jaurlaritzako Kultura Saila

www1.euskadi.net/Kultura/indice_e.htm

Eusko Jaurlaritzako Gazteria Saila

www1.euskadi.net/gazteria/

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Saila

www1.hezkuntza.ej-gv.net/indice_e.htm

Bizkaiko Foru Aldundiko gizarte ekintza saila

www.bizkaia.net/gizartekintza/eu_index.asp?zona=saila

gazteBIZZ

www.gaztebizz.com

Gizarte Ekintzako Foru Erakundea

www.bizkaia.net/Ifas/eu_ifas.htm

Bilboko Udala

www.bilbao.net

Euskalerriko Eskautak Bizkaia

Irabazteko asmorik gabeko erakundea da eta Euskal Herriko herri eta auzoen hobekuntza bultzatzen du, eskaut eta hezkuntza aisialdi lanaren metodologiatik. Hori, bertan bilduta dauden 41 taldek egunero egiten duten lanari esker lortzen du.

www.eskaut.org

Caritas Diocesana de Bilbao

Bilboko Caritas Diocesana Bizkaiko Elizaren erakundea da. Gizarte Justizia bultzatzen du. Beharrizana duten eta gizarte bazterketa jasaten duten gizon-emakume eta familiei laguntzeko programak garatzen ditu.

www.caritasbi.org

IDTP, Elizbarrutiko Teologia eta Pastoraltza Institutoa

Irakaskuntza eta ikerketa jarduerak. Helburu nagusia fede kristauaren eta etengabe bilakatzen ari den testuinguru soziokulturalaren arteko elkarrizketa suspertzea da.

www.idtp.org

Gizardatz

Bizkaiko Gizarte Ekimeneko eta Esku Hartzeko Entitateen Elkarteak irabazi asmorik gabeko entitate pribatuak barne biltzen ditu. Haien zeregina baztertutako pertsonei edo baztertzeko arriskuan daudenei arreta zerbitzu profesionalak ematea da eta, horretarako, Gizartean Esku hartzearen arloan, betiere borondate jakinaz eta ez merkataritza helburuaz, interes orokorreko baliabideak eta zerbitzuak kudeatzen dituzte, bai publikoak bai pribatuak, Bizkaian.

Hiru ardatzen inguruan kokatzen gara; Bizkaiko lurraldean, Gizarte Esku Hartzearen arloan eta azkenik Gizarte Ekimenaren arloan, irabazi asmorik gabeko entitate pribatuak legez.

www.gizardatz.net

Didania

Didania hezkuntza aisialdiko elkarte kristauen federazioa da. 1977an sortu zen, Kristau Aisialdiko Hezitzaileen Eskolen Federazio legez. 35 prestakuntza elkarte (eskolak) eta ekintza elkarte (zentro sareak) baino gehiago biltzen ditu eta 15 autonomia erkidegotan bananduta dauden 358 zentro elkartu baino gehiago ditu.

www.didania.org

Euskadiko Gazteriaren Kontseilua

Eusko Legebiltzarrak sortutako plataforma da. Gazte elkarteez osatuta dago eta gazteen eskubideen alde lan egiten du.

www.egk.org

Harribide fundazioa

Harribide Fundazioa, “Kukuaren Taldeak” eta “San Antonio Gaztedi” izeneko Aisialdi taldeek nahiz Etxebarriko San Antonio Elizak eta EDE Fundazioak osatutako erakundea da. Bere xedea honakoa da: Etxebarriko udalerrian gizarte eta hezkuntza alorrean esku hartzea eta udalerriko auzokoen garapen pertsonala nahiz bizi kalitatea hobetzea.

www.harribide.org

Fundación Centros de Promoción de la mujer

Los objetivos de la Fundación son:

www.fundacioncpmb.org

Fundación Luz Casanova

Nuestras metas son el desarrollo personal y la inclusión social. Que necesitan de herramientas concretas, cercanas, fiables. Lugares de acogida, con atención personalizada, seria. Con recursos residenciales, o ambulatorios. Incluso dando de comer.

Donde la vulnerabilidad de las personas ocupa el centro de atención. Personas sin hogar. Sin recursos. Y mujeres, víctimas o vulnerables. Mano a mano. Hacia una vida distinta, diferente, libre.

www.luzcasanova.es

Fiare

"Banca Ética", bi helburu batera lortu nahi dituen bankua da:

www.fiare.org

www.peretarres.org

Somorrostro irakas-gunea

www.somorrostro.com

Centro de humanización de la salud

www.humanizar.es

enplegu-zentroa
opari-txekea

Onarpenak