EDE Fundazioaren Trebakuntza

edetaldeaEEDE Fundazioko Trebakuntza sailean ibilbide luzea eta aitortua egin dugu prestakuntza-programetan. 38 urtetik gora daramatzagu Bizkaiko elkarte-, hezkuntza- eta gizarte-ehundura sendotzen, prestakuntzaren bitartez; horrek guztiak Sektorean bermatzen eta aitortzen gaitu.

Tarte horretan, hainbat arlotan espezializatutako irakasleekin egin dugu lan; ospe handiko irakasleak dira, tokiko, nazio eta nazioarte mailan.

Egun, hezkuntzan eta Bizkaiko gizarte- eta elkarte-ehunduran parte hartu duten, edo horiek osatzen dituzten pertsonen zati handi batek gure prestakuntza-programetan parte hartu du, noizbait.

EDE Fundazioak online ikastaroak eta presentzialak eskaintzen eta kudeatzen ditu.

Bada, Bidera Gizarte-zuzendaritzentzako Eskolaren laguntza dugu, erakundeen sendotzeko ikasketa-gune gisa, bai eta zuzendaritza horiek osatzen dituzten lagunen gaitasunak garatzeko ere.

logo bidera Equipos que aprenden 2017

EDE Fundazioak kalitatezko prestakuntza baten alde egiten du (ISO 9001 Kalitate Ziurtagiria daukagu gure prestakuntza guztietan), non bizipena eta ezagutza partekatzea funtsezkoak diren. Gaitasun zehatz batzuk luzatu nahi dituen prestakuntza da, gizarte- eta hezkuntza-esparruan lan egokia egiteko asmoz.

Gure ustez, funtsezkoak dira Teknologia Berriak; hala, e-learning-a sustatzen dugu, lankidetza-ikasketan oinarritutako giltzarri metodologikoen bitartez.

Ezagutza partekatzeko egiten dugu lan, bai eta beste erakunde batzuekin estuki eraikitzeko ere, prestakuntza arautuko zentro, elkarte eta sare sozialekin (sozial hitzaren zentzu zabalean), eta Administrazio Publikoekin ere.

Gurekin lankidetzan aritzen diren zenbait kolaboratzaileren berri izan nahi baduzu, egin klik hemen.

eman izena
emaktiva
enplegu-zentroa
opari-txekea