EDE Fundazioa

MISIOA: Euskal Autonomia Erkidegoko garapen humanoa eta elkarte-ehuna sustatzea, Estatuan eta atzerrian, batez ere Europan, lankidetzak eta loturak garatuz

EDE Fundazioa irabazi-asmorik gabeko erakundea da, Ostargik sustatutakoa. 1976an ekin zion bere ibilbideari, Euskal Autonomia Erkidegoko gizartea, kultura eta hezkuntza garatzeko helburuarekin, eta horretarako, hainbat programa eta zerbitzu antolatu ohi du, gizarte, hezkuntza eta kulturako esku-hartzean dihardutenen pertsonentzat eta erakundeentzat, Estatuan eta atzerrian, batez ere Europan, lankidetzak eta loturak garatuz.

FILOSOFIA: Jakintza partekatuz

EDE Fundazioaren filosofiak, “egiten jakitea” edo antzea jasotzen eta bultzatzen duen eredua, eta antze hori gizarte-, kultura- edo hezkuntza-ekintzak garatzen dituzten elkarte eta taldeekin partekatzen duen eredua du oinarri,  beraientzat eta beraiekin lan egiten baitu.

Horri esker, lankidetza estua eta egonkorra du haietako askorekin, eta sareak eratzen ditu, sareak funtsezkoak baitira gizartea eta komunitatea garatzeko.
Halaber, gizartea aldatzeko duen ikuspegiari esker, gizartean baztertuta dauden edo desabantailak dituzten taldeak sustatzen ditu gehienbat.

Hori guztia, irizpide burujabeari esker eta ekonomia-autonomiari zein kudeaketako autonomiari esker.

KUDEAKETA-EREDUA: Gizakiak oinarri dituen kudeaketa-eredua

EDE Fundazioaren kudeaketa-eredua bere giza kapitalaren balioan datza.

Eratu zenetik, egiteko modu hori izan da bere garapenaren gidari, eta fundazioan sartuz joan direnak, honako hauek izan dituzte bereizgarri:

1. Erantzunkidetasuna
  2. Talde-lana
  3. Hitza eta konfiantza
  4. Sormena
  5. Parte-hartzea
  6. Etengabeko hobekuntza

Berrogeita hamarretik gora profesionalek osatzen dute taldea, prestakuntzan, kontsultoretzan eta aholkularitzan, informazioan eta dokumentazioan, kudeaketan eta abarretan adituak direnek.

Guztiek, euren gaitasun profesionala eta gizartegintzako hainbat eremuren ezaguera zein eremu horiekiko hurbiltasun pertsonala elkartzen dituzte. Eta askok elizarekiko lotura esanguratsua dute gainera.

Profesionalokin batera ehunetik gora lagunek dihardute nahita elkarlanean, ikastaroak edo mintegiak ematen eta beste ekintza batzuk antolatzen.

Gizakien aldeko apustuari esker, erakundearen barruan zeharkako planak ezarri dira, hala nola:

Aginte-organoak

Patronatu Batzordea: Patronatu Batzordea: Fundazioaren aginte-organo gorena da. Xedeak betetzen diren arduratzen da eta proiektuaren martxa ikuskatzen du.

Egungo osaera:

Zuzendaritza eta Arduradunen taldea: Jose Maria Puyo del Hoyo zuzendariari dagokio erakundearen kudeaketa osoa, eta berak osatzen du talde bat , lan-arloetako eta lan-prozesuetako arduradunekin.

Jarduera

Bizkaiko gizartea, kultura eta hezkuntza garatzea sustatzen du, eta horretarako, prestakuntza-zerbitzuak eta gizarte-aholkularitzari buruzko zerbitzuak antolatzen ditu pertsonentzat, erakundeentzat eta sareentzat.

1. Prestakuntza- eta orientazio-egitarauak, gizarte-ekintzako profesional eta boluntarioentzat.
  2. Aholkularitza, laguntza-zerbitzua eta erakunde-garapena.
  3. Informazio- eta dokumentazio-zerbitzuak eta azterketa sozialak.
  4. Lanerako orientabideak eta lan-bitartekotza zerbitzua.
  5. Ikerketako, gogoetako eta zabalkundeko ekintzak.

Zerbitzuok hiru arlo nagusi hauetan antolatzen dira:

Memoria 2016:

Kudeaketa gardena (2016)

Sarrerak

Finantzazioa

Gastuak

Destinoa

2016 Kontabilitate-emaitza
Gastuak guztira 3.408.028,03 €
Sarrerak guztira 3.469.419,72 €
Kontabilitate-emaitza 61.391,69 €

Jasotzaileak

Gizartegintzan, kulturgintzan eta hezkuntzagintzan, batez ere, Bizkaian, diharduten pertsonak eta erakundeak.

Profesionalak eta boluntarioak

Erakundeak eta sareak

1. Hirugarren sektoreko erakundeak
    • Gizartegintzako eta gizarte-ekimeneko erakundeak
    • Boluntariotzako erakundeak
    • Ukituen erakundeak
    • Gazteen elkarteak
    • Ikastetxeak
    • Gurasoen elkarteak
    • GGKKak
  2. Administrazio publikoak
    • Euskal Autonomia Erkidegoko eta Bizkaiko Foru administrazioetako sailak, eta, batez ere, Udal administrazioak.
    • Institutuak, partzuergoak eta enpresa publikoak.
  3. Enpresa pribatuak
    • Gizartegintzarekin zerikusia duen jarduera badute
    • Gizarte-erantzukizuneko planteamenduak garatzen badituzte
  4. Beste gizarte-agente batzuk
    • Talde politikoak eta sindikatuak
    • Gizarte-mugimenduak, koordinakundeak eta arloko plataformak, besteak beste.

Arreta berezia ematen zaie gizartean baztertuta dauden edo desabantailak dituzten pertsonei eta taldeei, hain zuzen ere:

eman izena
emaktiva
enplegu-zentroa
opari-txekea

Onarpenak

EDE Fundazioa | Simon Bolivar 8 B. 48010 Bilbo | 94 400 99 99 | Astelehenetik Ostiralera: 8:30etik 18:30era | ede@fundacionede.org | lege oharra